12 Ogos 2009

Facebook

Actually Cik Lah bukannye pandai dalam IT ni..lap top ni pun just for doing works-drawings..quotation..check email and baca berita online. Other than..tak tahu..hehe..Sejak di perkenalkan dengan 'facebook'..dah bertambah lak 'kemahiran' dan kegemaran..
Bangun tidur check email and facebook, sebelum tidur pun just browse facebook dulu....hehehhe. Tengok apa yang kekawan update kat facebook tu.
Haaa..sebut pasal kekawan, kat facebook ni jugalah Cik Lah jumpa kawan- kawan lama. Yang tak pernah berjumpa, terjumpa or dihubungi selepas SPM 1987..hahha lama tu kan. Dah 23 tahun..Bila tengok gambar-gambar yang diuploadkan tu..waa, semuanya dah berubah. Mana yang tomboy dulu dah jadi ayu gitu, mana yang kurus dah bertambah besar, dan ada juga yang still mantain gitu..
Ada juga kebaikan facebook ni..menghubungkan semula persahabatan, mendekatkan yang jauh..merapatkan yang renggang..tapi disebalik kebaikan ada juga keburukan..hahhaha..Cik Lah jadi acdicted kat facebook...hehe. Mungkin orang lain biasa je kut...ataupun sebab benda ni baru bagi Cik Lah so cam seronok lah kejap kut..
Apa-apa pun..kerana mufacebook..Cik Lah jumpa kawan-kawan...

Tiada ulasan: